Campamento de verano 2020 en Vancouver

Last Tuesday 14th was the first meeting in connection with ‘Summer Camp 2020 en Vancouver’. This is an excellent opportunity for students to travel and study in Canada. This is a exciting way to learn; immersing yourself in the language and culture of another country. We are having a second meeting for those parents who were unable to attend yesterday’s meeting, next Tuesday 21st May at 3.20pm. Everyone is welcome to attend.

El pasado martes 14, fue la primera reunión relacionada al «Campamento de verano 2020 en Vancouver». Esta es una excelente oportunidad para que los estudiantes viajen y estudien en Canadá. Una manera emocionante de estudiar; sumergiéndote en la lengua inglesa y cultura de otro país.
La segunda reunión para los padres que no pudieron asistir será el próximo martes 21 de mayo a las 3:20 pm. Están todos invitados.