5th Year Students introducing Algarrobos

Last year, students from 5th year made a video about #Algarrobos, in order to participate in a competition between schools. Bruno Calopiña, Sixto Corrales and Jesus Montenegro did everything from writing the script, filming and edition work. They came in second out of seven schools. We want to congrats to them and their families for this achievement.

El año pasado, estudiantes del quinto año hicieron un video sobre el #ColegioAlgarrobos para participar en una competencia entre colegios. Bruno Calopiña, Sixto Corrales y Jesús Montenegro hicieron desde la escritura del guión, el rodaje y el trabajo de edición. Ellos obtuvieron en segundo lugar de siete escuelas en este concurso. Queremos felicitarles a ellos y sus familias por este logro.